Brskaj po izdelkih

Brskaj po vsebinah

logo-1.gif

Pogosto zastavljena vprašanja - klub Baby Center

VČLANITEV IN KARTICA

Kako se lahko včlanim v klub Baby Center?
Imam kartico kluba Baby Center. Ali moram zaradi novosti v klubu pridobiti novo kartico?
Moja obstoječa kartica ima črtno kodo. Ali jo vseeno lahko zamenjam za novo kartico?
Imam novo kartico kluba Baby Center (velika kartica in 3 manjše kartice), vendar bi želel imeti še dodatne kartice.
Do sedaj so lahko pri zbiranju ugodnosti sodelovali tudi moji najbližji (stari starši, sestra ipd). Ali bo tako tudi sedaj?
V klub sem se včlanil preko spletne strani, vendar kartice še nisem prejel. Kako lahko opravim nakup v fizični trgovini?
Kartico sem izgubil. Kako jo lahko blokiram?
Kartico sem izgubil. Kako lahko pridobim novo?

BONUSI

Kaj pomeni, da imam bonus na kartici?
Kako vem, koliko bonusa imam v danem trenutku na kartici?
Kakšna je veljavnost bonusov?
Na kartici sem imel bonus, vendar sem ga pozabil izkoristiti.
Zakaj je za pridobivanje in koriščenje bonusov potrebno predložiti klubsko kartico ob nakupu?
Želel sem opraviti nakup izdelka z oznako klub bonus, vendar sem kartico pozabil doma. Ali je mogoče vpisati bonus po opravljenem nakupu?
Imam štiri kartice z enako številko (eno veliko in tri manjše kartice). Katera kartica bonuse prejema in katera jih koristi?
Imam več kartic z enako številko (veliko in manjše kartice). Ali jih lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?
Eno izmed malih kartic sem predal osebi, ki je ob nakupu porabila ves zbrani bonus. Ali lahko uredim, da ena izmed kartic ne more koristiti bonusa?
Imam več kartic z različnimi številkami. Kako vem, na kateri kartici je kateri bonus?
Imam dve klubski kartici z različno številko, vezani na dve članstvi. Ali ju lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?
Rad bi vrnil izdelek, za katerega sem prejel bonus na kartico. Kakšen je postopek?

BONITETNO OBDOBJE

Kolikokrat letno člani kluba Baby Center prejmemo boniteto? Ali se bonitetna obdobja ukinjajo?

MOJ PROFIL

Sem član kluba in želim dostopati do aplikacije Moj profil. Kako to storim?
Sem član kluba, vendar ne morem dostopati do aplikacije Moj profil. Zakaj?

OBVEŠČANJE

Pred kratkim smo se preselili. Ob tem so se spremenili moji osebni podatki (priimek, naslov, GSM številka, elektronski naslov …). Kako vam lahko sporočim nove osebne podatke?
Sem član kluba Baby Center in ne prejemam letaka aBC novičke. Kje se lahko naročim?
Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati letaka aBC novičke?
Sem član kluba. Želim prejemati sporočila SMS in elektronska sporočila. Kje se lahko naročim nanje?
Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati e-novic Baby Centra?
Ali so sporočila SMS/MMS, ki jih prejmem na svoj mobilni telefon, plačljiva?
Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati sporočil SMS/MMS?

VČLANITEV IN KARTICA

Kako se lahko včlanim v klub Baby Center?

V klub Baby Center se lahko včlanite tako, da v trgovini Baby Center ali na spletni strani izpolnite Pristopnico. Če Pristopnico izpolnite v trgovini, boste kartice prejeli takoj, če se v klub včlanite prek spletne strani, komplet kartic prevzamete v eni izmed fizičnih trgovin z Obrazcem za pridobitev klubske kartice. Slednjega vam bomo ob prijavi v klub poslali na vaš elektronski naslov (e-pošta).

Imam kartico kluba Baby Center. Ali moram zaradi novosti v klubu pridobiti novo kartico?

Če ima vaša kartica črtno kodo, menjava ni potrebna. Vse ugodnosti lahko koristite tudi z vašo obstoječo kartico. Če želite, da takojšnje ugodnosti ter bonuse zbirajo in koristijo v vašem imenu tudi vaši najbližji, lahko obstoječo kartico zamenjate z novo različico, ki v kompletu vključuje še tri manjše kartice za vaše najbližje.

Moja obstoječa kartica ima črtno kodo. Ali jo vseeno lahko zamenjam za novo kartico?

Da. Nova kartica kluba Baby Center v kompletu vključuje še tri manjše kartice, ki jih lahko razdelite med svoje bližnje. Za pridobitev kompleta kartic na blagajni trgovine Baby Center izpolnite Enotni obrazec. Kartice boste prejeli takoj.

Imam novo kartico kluba Baby Center (velika kartica in 3 manjše kartice), vendar bi želel imeti še dodatne kartice.

Dodatne kartice, ki jih lahko podarite najbližjim, lahko dobite v trgovinah Baby Center, kjer izpolnite Enotni obrazec. Nova kartica se ob izdaji poveže z vašimi obstoječimi podatki.

Do sedaj so lahko pri zbiranju ugodnosti sodelovali tudi moji najbližji (stari starši, sestra ipd). Ali bo tako tudi sedaj?

Da. Kartice, ki se trenutno izdajajo članom kluba, vključujejo v kompletu še tri manjše kartice. Te lahko podarite svojim najbližjim, in jim s tem omogočite koriščenje takojšnjih ugodnosti ter pridobivanje in koriščenje bonusa v vašem imenu. Če takih kartic še nimate, lahko v trgovini Baby Center izpolnite Enotni obrazec in prejeli boste nov komplet štirih kartic, večjo za vas in tri manjše za vaše najbližje.

V klub sem se včlanil preko spletne strani, vendar kartice še nisem prejel. Kako lahko opravim nakup v fizični trgovini?

Ob včlanitvi v klub Baby Center ste na elektronski naslov (e-pošta) prejeli elektronsko sporočilo z Obrazcem za pridobitev klubske kartice, na katerem je zapisana nadomestna številko vaše klubske kartice. Natisnite prejet obrazec in ga kot dokazilo o včlanitvi v klub predložite na blagajni trgovine Baby Center, kjer boste takoj prejeli komplet klubskih kartic.

Kartico sem izgubil. Kako jo lahko blokiram?

Kartico lahko blokirate prek spletne aplikacije Moj profil. Če ste lastnik več kartic z različnimi številkami, ustrezno označite, katero kartico želite blokirati. Kartico lahko blokirate tudi na naslednje načine:

 

  • V trgovini Baby Center izpolnite Enotni obrazec.
  • S pisnim zahtevkom preko elektronske pošte (e-pošte) na naslov klub@babycenter.si. Potrebno je priložiti izpolnjen obrazec Blokada in zamenjava kartice.
  • Pokličete brezplačno številko 080 28 81. Obvezno navedite vaše osebne podatke in številko klubske kartice, ki jo želite blokirati.

 

Kartico sem izgubil. Kako lahko pridobim novo?

Kartico kluba najprej blokirate na enega izmed načinov, predstavljenih v prejšnjem odstavku. Komplet novih klubskih kartic prevzamete osebno v trgovini Baby Center z izpolnitvijo Enotnega obrazca. Če blokado kartice opravite prek spletne aplikacije Moj profil, pa nov komplet kartic pridobite ob predložitvi natisnjenega Obrazca za pridobitev klubske kartice na blagajni trgovine Baby Center. Staro kartico bomo obenem deaktivirali.

BONUSI

Kaj pomeni, da imam bonus na kartici?

Bonus na kartico prejmete ob nakupu izdelkov označenih z oznako klub bonus oz. v primeru posebnih akcij na skupine izdelkov, v okviru katerih se vam bonus pripiše na kartico. Bonusi na kartici se seštevajo in odštevajo, skladno s tem, koliko bonusa pridobite oziroma porabite.

Kako vem, koliko bonusa imam v danem trenutku na kartici?

Podatek o višini zbranega bonusa na kartici je zapisan na vsakem računu, izdanem ob nakupu s klubsko kartico. Na računu je razvidna tudi vrednost izkoriščenega in na novo pridobljenega bonusa. Podatek o trenutni vrednosti bonusa na kartici lahko kadarkoli preverite prek spletne aplikacije Moj profil.

Kakšna je veljavnost bonusov?

Bonus lahko koristite dan po opravljenem nakupu. Izkoristite ga lahko najkasneje do 31. 1. naslednjega koledarskega leta. Po tem datumu se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem koledarskem letu, nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

Na kartici sem imel bonus, vendar sem ga pozabil izkoristiti.

Po 31. 1. se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem koledarskem letu, žal nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

Zakaj je za pridobivanje in koriščenje bonusov potrebno predložiti klubsko kartico ob nakupu?

Na klubski kartici se nahajajo bonusi, ki predstavljajo vrednost, izraženo v eurih (eur). Z namenom zaščite oz. varnosti bonusa na kartici je potrebno ob koriščenju in pridobitvi bonusa kartico vedno predložiti. Naknadni pripis ali koriščenje bonusa za opravljeni nakup ni mogoč.

Želel sem opraviti nakup artikla z oznako klub bonus, vendar sem kartico pozabil doma. Ali je mogoče vpisati bonus po opravljenem nakupu?

Bonus se ob nakupu na kartico pripiše samo ob takojšnji predložitvi klubske kartice. Naknadni pripis bonusa na klubsko kartico žal ni mogoč.

Imam štiri kartice z enako številko (eno veliko in tri manjše kartice). Katera kartica bonuse prejema in katera jih koristi?

Vse kartice z enako številko imajo enake pravice. To pomeni, da lahko bonus pridobite in koristite s katerokoli kartico.

Imam več kartic z enako številko (veliko in manjše kartice). Ali jih lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?

Ne. Kartice z enako številko (velika in tri manjše) imajo enako črtno kodo, zato se smatrajo kot ena kartica. Bonus na eni kartici je enak bonusu na ostalih treh.

Eno izmed malih kartic sem predal osebi, ki je ob nakupu porabila ves zbrani bonus. Ali lahko uredim, da ena izmed kartic ne more koristiti bonusa?

Vse kartice z enako številko imajo enake pravice. To pomeni, da lahko bonus pridobite in koristite s katerokoli kartico. Če želite blokirati eno izmed kartic, se bodo blokirale vse kartice z isto številko. Posledično nobena izmed štirih kartic ne bo več veljavna. Več o blokadi kartice preberite v razdelku Včlanitev in kartica.

Imam več kartic z različnimi številkami. Kako vem, na kateri kartici je kateri bonus?

Če ste kot obstoječi član kluba naročili dodatne kartice, so vse kartice vezane na vaš profil. Slednji je bil ustvarjen na podlagi podatkov, ki ste jih navedli na Pristopnici. V tem primeru vse kartice zbirajo in koristijo isti bonus. Če ste se v klub včlanili večkrat in ste na podlagi večkratnega včlanjevanja pridobili več kartic, te kartice med seboj niso povezane. Stanje bonusa na posamezni kartici vam lahko preverijo na blagajni fizičnih trgovin.

Imam dve klubski kartici z različno številko, vezani na dve članstvi. Ali ju lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?

Ne. Kartic kluba Baby Center ni več mogoče združevati. Če ene izmed kartic ne želite več uporabljati, vam priporočamo, da najprej izkoristite bonus, ki ste ga zbrali na tej kartici, kartico brez bonusa pa izročite prodajnemu osebju Baby Center. Ob tem priložite še Enotni obrazec z zahtevo po blokadi kartice.

Rad bi vrnil izdelek, za katerega sem prejel bonus na kartico. Kakšen je postopek?

Izdelek lahko ob predložitvi računa in klubske kartice zamenjate v katerikoli fizični trgovini Baby Center v 8 dneh od nakupa. Če ste izdelek kupili v spletni trgovini, nam informacijo o želenem vračilu ali zamenjavi izdelka posredujte v 15 delovnih dneh od opravljenega nakupa. Izdelek boste v 30 dneh po poslani zahtevi za zamenjavo/vračilo lahko zamenjali v katerikoli trgovini Baby Center. Ob zamenjavi imejte s seboj račun.

Če ste ob nakupu pridobili bonus, se bo ta samodejno izbrisal s kartice. Če na kartici ni zadostnega bonusa za izbris, se znesek vrnjene kupnine zmanjša za vrednost pridobljenega bonusa, ki ste ga pridobili ob nakupu tega izdelka.

BONITETNO OBDOBJE

Kolikokrat letno člani kluba Baby Center prejmemo boniteto? Ali se bonitetna obdobja ukinjajo?

Od 1. 9. 2013 se, v skladu s Splošnimi pravili kluba Baby Center, bonitetna obdobja ukinjajo. Člani kluba tako nič več ne »zbirate« nakupov, na podlagi katerih bi skladno s seštevkom teh vrednosti prejeli bonitetni bon. S prenovo kluba ob nakupu artiklov z oznako klub bonus takoj prejmete bonus na svojo kartico.

MOJ PROFIL

Sem član kluba in želim dostopati do aplikacije Moj profil. Kako to storim?

V spletno aplikacijo Moj profil se lahko registrirate na spletnem mestu www.babycenter.si. Pogoj za dostop v spletno aplikacijo Moj profil je elektronski naslov, ki ste ga napisali na Pristopnico in je zaveden med osebnimi podatki v računalniškem sistemu kluba Baby Center.

Do aplikacije dostopate tako, da kot uporabniško ime vpišete elektronski naslov (tega, ki ste ga ob včlanitvi napisali na Pristopnici), kot geslo pa številko klubske kartice (najdete jo na hrbtni strani kartice pod črtno kodo).

POZOR: prosimo, da po končani registraciji geslo zamenjate. Na zamenjavo vas bo opozoril tudi računalniški sistem.

Sem član kluba, vendar ne morem dostopati do aplikacije Moj profil. Zakaj?

Pogoj za dostop v aplikacijo Moj profil oz. registracijo v spletno trgovino je elektronski naslov, ki ste ga napisali na Pristopnico in je zaveden med osebnimi podatki v računalniškem sistemu kluba Baby Center. Če elektronskega naslova niste navedli, lahko to storite tako, da v trgovini Baby Center izpolnite Enotni obrazec. Dopis podatka lahko uredite tudi z izpolnitvijo spletnega obrazca Sprememba osebnih podatkov. Sprememba bo izvedena v roku sedmih (7) dni.

OBVEŠČANJE

Pred kratkim smo se preselili. Ob tem so se spremenili moji osebni podatki (priimek, naslov, GSM številka, elektronski naslov …). Kako vam lahko sporočim nove osebne podatke?

Osebne podatke, ki ste jih podali na Pristopnici, lahko spremenite tako, da v trgovini Baby Center izpolnite Enotni obrazec. Podatke lahko sami spremenite tudi v spletni aplikaciji Moj profil.

Sem član kluba Baby Center in ne prejemam letaka aBC novičke. Kje se lahko naročim?

Do prejemanja letaka aBC novičke je upravičen vsak aktivni član kluba Baby Center, ki stanuje na območju Republike Slovenije in je na Pristopnici navedel svoj pravilni domači naslov ter označil, da želi prejemati tiskane kataloge. Če kataloga aBC novičk ne prejemate, v aplikaciji Moj profil preverite svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, pošta itd.), se prijavite na prejemanje tiskanih katalogov ali pa pokličite poprodajno službo na brezplačno številko 080 28 81.

Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati letaka aBC novičke?

Če ne želite več prejemati letaka aBC novičke in drugih tiskanih katalogov, v trgovini Baby Center izpolnite Enotni obrazec (označite ustrezno polje) ali se v spletni aplikaciji Moj profil odjavite od prejemanja tiskanih katalogov.

Sem član kluba. Želim prejemati sporočila SMS/MMS in elektronska sporočila. Kje se lahko naročim nanje?

Na sporočila SMS in elektronska sporočila (e-pošta) se lahko prijavite, tako da v trgovini Baby Center ustrezno izpolnite Enotni obrazec (dopišite mobilno GSM številko, elektronski naslov in označite, da soglašate s pošiljanjem sporočil SMS/MMS in elektronskih sporočil). Podatke in soglasja lahko uredite tudi preko spletne aplikacije Moj profil.

Ali so sporočila SMS/MMS, ki jih prejmem na svoj mobilni telefon, plačljiva?

Ne, sporočila SMS (in druga multimedijska sporočila) o akcijski ponudbi, novostih ali informativne narave podjetja Baby Center so brezplačna.

Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati e-novic Baby Centra?

Če ne želite več prejemati e-novic Baby Center, lahko opravite odjavo prek aplikacije Moj profil ali prek povezave za odjavo od e-novic, ki jo najdete v vsakih e-novicah.

Kam lahko sporočim, da ne želim več prejemati sporočil SMS/MMS?

Če ne želite več prejemati brezplačnih multimedijskih sporočil (SMS/MMS), se od teh aktivnosti odjavite na naslednje načine:

 

  • Preko Enotnega obrazca, ki ga osebno oddate v trgovini Baby Center.
  • Preko Enotnega obrazca , ki ga osebno pošljete po pošti na naslov Baby Center, Letališka 3c, 1000 Ljubljana.
  • Preko elektronskega pisnega zahtevka, ki ga pošljete na elektronski naslov: klub@baby-center.si; v sporočilu navedite člansko številko kluba in številko GSM, na katero prejemate multimedijska sporočila.
  • Odjava od multimedijskih obvestil je možna tudi preko spletne aplikacije Moj profil na spletnem mestu www.babycenter.si.
  • Preko sporočila SMS s številke, ki jo želite odjaviti; SMS s ključno besedo BABYCENTER STOP pošljite na kratko številko 3939.

Več informacij o delovanju kluba najdete v Splošnih pravilih poslovanja kluba Baby Center.