Brskaj po izdelkih

Brskaj po vsebinah

logo-1.gif

Kaj nas člani kluba najpogosteje sprašujejo v teh dneh?

Spoštovani člani kluba Baby Center!

Ob pojavi koronavirusa je nastalo kar nekaj vprašanj, ki jih prejemajo naši sodelavci v centru za pomoč strankam.

Da bi vam olajšali situacijo ob nastalih izrednih razmerah, vam pošiljamo odgovore na nekaj najpogostejših vprašanj.

blog-klub-faq-1100x400.jpg

1. Ali so zaprte vse trgovine Baby Center?

V skladu z odredbo Vlade Republike Slovenije in po priporočilih NIJZ so vse trgovine Baby Center na območju Slovenije zaprte do preklica. Vse nakupe pa je mogoče opraviti v spletni trgovini www.babycenter.si.

2. Ali lahko opravim nakup v spletni trgovini babycenter.si?

Spletna trgovina www.babycenter.si omogoča naročanje izdelkov, ki si jih lahko ogledate v ponudbi spletne trgovine. V kolikor izdelka v spletni trgovini ni na zalogi, vidite pa, da je na zalogi v drugi trgovini, tega izdelka na žalost ni mogoče naročiti. Ker so fizične trgovine zaprte, premiki iz drugih trgovin niso mogoči.

Zaradi velikega povpraševanja je sistem občasno zelo obremenjen, zato vas prosimo za razumevanje in potrpežljivost. Zaradi izjemno velikega števila naročil prihaja do manjših zamikov pri dostavi.

3. Ali bo izdelkov v spletni trgovini zmanjkalo?

V spletni trgovini je na voljo zadostna količina izdelkov, ki jih starši potrebujete za svoje otroke. Na voljo so nove kolekcije oblačil in obutve, kozmetika, hrana, igrače, v teh izrednih časih pa ne pozabite tudi na varnost in udobje na poti z avtosedeži in vozički priznanih blagovnih znamk. Spremljajte tudi naše ugodnosti in akcije na www.babycenter.si.

Zalogo spletne trgovine redno dopolnjujemo in se trudimo zadostiti velikemu povpraševanju. Za morebitne manjkajoče izdelke ne morem podati točnega datuma dobave, zato vam svetujemo, da spremljajte spletno stran še naprej.

4. Ali prihaja do zamud pri dobavi izdelkov, naročenih v spletni trgovini babycenter.si?

Zaenkrat pri dobavi ne prihaja do večjih zamud. Trenutno so vsa prejeta naročila pripravljena za oddajo pogodbenemu dostavljavcu v roku 7 delovnih dni. Ko bo vaše naročilo pripravljeno za prevzem pogodbenega dostavljavca, boste na e-naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu, prejeli avtomatsko obvestilo.

5. Ali lahko blago, naročeno v spletni trgovini, plačam z gotovino ob povzetju?

Zaradi vaše varnosti plačevanje z gotovino ob prevzemu trenutno ni mogoče. Če boste opravili nakup kot registrirani uporabnik, lahko plačate po predračunu ali s kartico. V kolikor se ne boste registrirali pa je možno plačilo samo s kartico. Po umiritvi razmer bomo plačila z gotovino ponovno omogočili.

6. Ali lahko nakup v spletni trgovini plačam z darilnimi boni?

Plačilo z darilnimi boni Baby Center ob prevzemu paketa na domu ni mogoče. Darilni boni nimajo omejenega roka uporabe, tako, da jih boste lahko unovčili takoj, ko bodo poslovalnice ponovno odprte.

7. Za otrokov rojstni dan ste prejeli kupon za 5 EUR. Ali ga lahko koristite v spletni trgovini?

Zaradi izredne situacije koriščenje kupona v vrednosti 5 eur, ki ste ga prejeli za rojstni dan, v spletni trgovini na žalost ni mogoče. Kuponu smo podaljšali rok veljave, tako da ga bo mogoče koristiti do 30.6.2020. Upamo, da bo ta rok zadostoval, da se v tem času umiri stanje in bomo lahko odprli poslovalnice.

8. Ali lahko nakup v spletni trgovini plačam z darilno kartico?

Plačilo z darilno kartico v spletni trgovini ni mogoče. Darilna kartica nima omejenega roka uporabe, tako, da boste vrednosti na njej lahko unovčili takoj, ko bodo poslovalnice ponovno odprte.

9. Imamo kupon za popust (DM kupon, kupon s srečanja Hura, postala bova starša itd.) Ali lahko ta popust unovčim ob spletnem nakupu?

Kupone za popust, ki ste jih pridobili v aktivnostih Baby Centra in pri partnerskih podjetjih je mogoče unovčiti v spletni trgovini. Na kuponu poiščite kodo (npr. K0123) in jo pri naročilu vpišite v za to namenjeno polje. Popust se vam bo obračunal avtomatsko. Kuponi so veljavni samo v okviru datuma, ki je naveden na kuponu.

10. V spletni trgovini smo opravili nakup in paket tudi že prejeli. Vendar z izbranim izdelkom nismo zadovoljni. Ali je mogoča menjava?

Menjava blaga, kupljenega v spletni trgovini je mogoča v roku 14 dni od prejema izdelkov. V kolikor z izdelkom niste zadovoljni, ga vrnite nazaj, mi pa vam bomo povrnili kupnino. V kolikor bi želeli nov izdelek, predlagamo, da ločeno od prvega nakupa, naredite novo naročilo. Več o postopku vračila preberite na tem linku. 

https://www.babycenter.si/vsebina/vracilo-blaga-100423

Spremljajte na tudi na Instagram in Facebook profilu, kjer za vas vsakodnevno pripravljamo različne vsebine in obvestila o aktualnih ugodnostih.

#ostanitedoma

Ostanite zdravi!

Vaš Baby Center