Blog - Voziček FreeOn Lux Premium na testu - Baby Center spletna trgovina
0

Voziček FreeOn Lux Premium na testu

Voziček FreeOn Lux Premium na testu (by Strollerica)


OSEBNA IZKAZNICA

Znamka:  FreeOn

Model:  Lux Premium

Tip:  kompaktni voziček marela

Država porekla:  EU

Super moči:  ultra kompaktni mestni voziček marela

Podobni modeli:  Lux


Free ON je evropska znamka otroške opreme, ki v morju izdelkov za otroke od drugih vidno odstopa z modernim dizajnom in predvsem dostopnimi cenami.V 15 letih so pod blagovno znamko zrastle 4 linije izdelkov: Street (vozički), Car (avtosedeži), Home (pohištvo) ter Sleep (materinske blazine, posteljnina…).Del linije Street je tudi kompaktni voziček marela Lux Premium, ki sem ga imela priložnost tudi preizkusiti. Več podrobnosti v nadaljevanju, za začetek pa poglejmo nekaj osnovnih tehničnih lastnosti tega modela. ​​​​​​​

ZA:

  • Zlaganje in odpiranje z eno roko v eni potezi
  • Enostaven za rokovanje
  • Prostorna košara pod sediščem
  • Visoka nosilnost

PROTI:

  • Plastificirano okence na strehi
  • Pred zlaganjem je treba hrbtno naslonjalo postaviti v ležeč položaj

TEHNIČNI PODATKI:

Teža

  • Voziček: 7,5 kg

Nosilnost:

  • Nosilnost: 22 kg

Dimenzije:

  • Sestavljen: 90 x 56 x 104 cm
  • Zložen: 39 x 56 x 92 cm
  • Višina ročaja: 104 cm
  • Skupna dolžina sedišča: 80 cm
  • Višina sedeža: naslonjalo 43 cm
  • Globina sedeža: 21 cm
  • Širina sedeža: 30 cm
  • Dolžina naslonjala za noge: 17 cm

Kolesa:

  • Prednja: 16,5 cm

PREDHODNE VERZIJE

Lux Premium je nadgradnja osnovnega modela Lux. V čem se torej najbolj razlikujeta?Okence na strehici modela Lux se odpira s pomočjo dveh zadrg, medtem ko se pri modelu Lux Premium odpira z enotno zadrgo. Razlika je tudi v kolesih, ki so pri Luxu siva, pri Lux Premiumu pa črna. Glavna razlika pa je v tkanini – najlažje boste modela razlikovali po obliki šivov na naslonu za noge.

OGRODJE

Aluminijasto ogrodje Lux Premiuma tehta le 7,5 kg. Vsa štiri kolesa so amortizirana, klik-klak zavora pa se nahaja točno na sredini osi, ki povezuje zadnji kolesi. Za lažje premagovanje grobih terenov je sprednja kolesa mogoče fiksirati, čeprav je voziček prvenstveno namenjen vožnji po gladkih mestnih ulicah.  Plastični naslon med sprednjima kolesoma je mišljen kot naslonjalo za noge pri večjih otrocih. ​​​​​​​

Nakupovalna košara pod sediščem je del konstrukcije same. Ni velika, niti majhna, velikosti srednje velike nakupovalne vrečke. Dostopna je s sprednje ali zadnje strani, razen kadar je  hrbtišče vozička popolnoma poleženo. Všeč mi je, da ni čisto pri tleh, pač pa je nekoliko dvignjena in zato ne pobere vse umazanije s tal. Je  relativno dobro zaprta, za piko na i pa je košara opremljena tudi s trakom za nošenje.

Zlaganje in odpiranje marele je izredno enostavno, z eno roko v eni potezi. Za odpiranje vozička je potrebno pritisniti varnostni in glavni gumb ter dvigniti voziček proti sebi. Pri zlaganju pa simultano pritisnemo ta ista dva gumba in voziček počasi spustimo proti tlom. Kar je posebej pritegnilo mojo pozornost je, da moramo pred zlaganjem obvezno spustiti hrbtno naslonjalo v ležeči položaj. Slednje nam bo, zahvaljujoč prilagoditvi naklona na klik, vzelo res samo sekundo, vendar gre za dodaten korak. Celotno video recenzijo si lahko ogledate tukaj.

Potisni ročaj je oblečen v umetno usnje, zaradi česar je enostaven za čiščenje in izredno udoben na dotik. S svojo višino 104 cm bo odgovarjal tako večjim kot nekoliko nižjim uporabnikom.

SEDEŽNI DEL

Sedišče je skupaj z dvignjenim naslonom za noge dolgo celih 80 cm. Je na višini 43 cm, naklon se prilagaja na klik. Omogoča 3 različne položaje – ležeč, polležeč ali sedeč. Voziček je prostoren, saj je do strehice še veliko prostora.

Varnostni pasovi so 5-točkovni, s tem da so na izhodišču prišiti na samo sedišče. Oblika zaponk pa omogoča, da jih pripenjamo tudi 3-točkovno. Odpiramo jih s preprostim klikom na gumb na sredini sponke. Ramenski pasovi so dobro podloženi, njihovo višino pa prilagajamo na zadnji strani naslona. Poleg ramenskih pasov otroka v sedišču varno drži še posebni del tkanine, ki poteka med nogicami. Na eni strani je pričvrščen na sedišče, na drugi pa se zapne preko sprednjega varovala.

Naslon za noge , poznan tudi kot »footrest«, nudi 2 položaja in je prilično dolg. V smeri navzgor se prilagodi enoročno, za vrnitev v prvotno pozicijo pa je potrebno pritisniti na gumbe na spodnji strani.

Sprednje varovalo  je rotacijsko. Omogoča odpiranje na obeh straneh oziroma ga lahko odstranite v celoti  – kot vam in vašemu otroku najbolj odgovarja. Material je isti kot na potisnem ročaju – oblečen je v umetno usnje, kar omogoča lažje čiščenje.  

Strehico sestavljajo majhen vizir, trije veliki prekati, od katerih sta dva vidna, dodatni, tretji prekat pa dobimo z odprtjem zadrge. Na prekatu pod potisnim ročajem, ki je bližje staršu, se nahaja relativno veliko »peekaboo« okence z mrežico za boljšo ventilacijo. Dodatno je plastificirano, kar se mi zdi odveč, saj  je težje videti otroka skozi plastificirano okno. Nekak (osebno) preferiram le ventilacijsko mrežico, ki se je izkazala za super dodatek v poletnih mesecih. No, pa vendar je to malenkostna pomanjkljivost... …da se za zadrgo v naslonu hrbtišča skriva ventilacijska mrežica! Odličen detajl, ki zagotavlja dodatno udobje za otroka! Na tem istem delu se nahaja še žep za stvari, ki vam bodo vedno pri roki. Ni velik, pa vendar lahko vanj shranite ključe, telefon in majhno denarnico.

KAKŠNA JE VOŽNJA?

Prvo vožnjo smo opravili v prekrasni Opatiji. Če ste že bili tam, veste kakšen je teren na Lungo mare – poln neravnin in majhnih preprek, stopnic, z eno besedo zahteven. Lux Premium je teren premagal brez kakšnih večjih težav, neglede na to, da gre za mestni model.Čisto za referenco - zadnji voziček, ki sem ga testirala na tem istem terenu, je bil Joolz Aer, ki je test opravil s 5+!

Drobno kamenje, stare kamnite plošče, travnate površine, asfalt – brez zatikanja, kopanja, spodvijanja koles in podobnih neprijetnih situacij.Smeško in Sonček sta se tistih nekaj dni izmenjevala v vozičku. Sonček še nekoliko premajhen zanj, medtem ko je bil voziček za Smeška (višina 100 cm, teža 13,5 kg) ravno pravšnji. Na splošno je Lux Premium odlična izbira z daljšo dobro uporabe!

Skupno sem pri Lux Premiumu odkrila dve pomanjkljivosti – nujnost prilagoditve v ležeči položaj, preden se voziček zloži in plastificirano okno na strehici. Slednje je bolj moja osebna preferenca, kot pa dejanska potreba. Skozi pogovore z drugimi mamicami sem namreč odkrila, da jih to ne moti, posebej če vzamemo v obzir, da ima voziček odlično zračenje na naslonu hrbtišča.

Tudi zlaganje me ni posebej zmotilo, čeprav je drugačno kot pri glavnini podobnih modelov. Pa vendar, ko seštejemo vse pozitivne lastnosti vozička, sta ti dve malenkosti zanemarljivi. Priznati moram, da sem od vozička pričakovala veliko manj kot sem dobila  - rečem lahko, da Lux Premium za vložen denar nudi zelo veliko.


DODATKI (naprodaj ločeno)

  • Mommy rules torba
  • Diamond nahrbtnik
  • Senčnik za voziček
  • Držalo za stekleničko
  • Dvostranska termo torbica
  • Multifunkcionalna zaponka 2u1
  • Komarnik
  • Karabin s trakom
  • Buggy board s sediščem

Strollerica (www.strollerica.com/blog)*


*Sponzorirana, neplačana vsebina. Voziček je bil za omejeno obdobje izposojen za namen recenzije. Recenzija je moje osebno mnenje (kolikor se da objektivno), pridobljeno skozi preizkušanje dotičnega izdelka.

Za izposojo se zahvaljujem Baby Center Hrvaška in mami Marini, ki je naredila »double-check« dimenzij.